Uvjeti kupnje (predugovorne obavijesti)

I. Općenito 

Ovi Uvjeti kupnje (Predugovorne obavijesti) dio su obveze Prodavatelja sukladno odredbama Zakona o zaštiti potrošača, te služe tome da Kupac prije nego sklopi ugovor na daljinu bude na jasan i razumljiv način obaviješten o nizu okolnosti bitnih za zaključenje, izvršavanje, raskid ugovora, a sve sukladno zakonskom uređenju.

Pojam Prodavatelj odnosi se na:

trgovački obrt ˝ONIYX˝, Zagreb, Tkalčićeva 7, OIB: 31082364558, tel: 385 1 6187 839, fax: 385 1 6187 839, web: www.modeline.hr, e-mail: info@modeline.hr.

Pojam Kupca odnose se i na: klasičnog potrošača (fizičku osobu koja izvan bilo kakve djelatnosti naruči i plati bilo koji proizvod posredstvom usluga web trgovine prisutnih na web stranici Prodavatelja), ali i na kupce pravne osobe, obrtnike i trgovce pojedince i fizičke osobe koje obavljaju poslovne djelatnosti, no potonji su zaštićeni odredbama Zakona o zaštiti potrošača samo ako kupuju proizvode nevezano za svoje poslovne djelatnosti.

Prodavatelj prodajom putem Internet stranice www.modeline.hr nastupa u svoje ime.

Uvjeti kupnje (Predugovorne obavijesti) čine dio ugovora sklopljenog na daljinu zajedno sa specifikacijama i cijenom/ama kupljenog/ih proizvoda, te će se prije potvrđivanja narudžbe za kupnju pojedinog proizvoda od Kupca tražiti da iste prihvati/izjavi da je sa istima upoznat/suglasan, dok će nakon potvrđivanja narudžbe (sklapanja ugovora) isti biti dostavljene Kupcu kao sadržaj e-mail poruke kojom se potvrđuje da je ugovor sklopljen. Prodavatelj zadržava pravo izmjene uvjeta u svako vrijeme, s tim da navedene izmjene stupaju na snagu nakon objave na ovim internet stranicama.

Kada Kupac potvrdi i izvrši narudžbu ugovor je sklopljen, te će Prodavatelj o činjenici sklapanja ugovora odmah e-mail porukom obavijestiti da je ugovor sklopljen.

Za valjano sklopljeni ugovor potrebno je da je Kupac osoba koja ima potpunu poslovnu sposobnost.

Kupac odgovara za potpunost i istinitost unesenih podataka prilikom registracije.

Predugovorne obavijesti podijeljene su u niže razvrstane kategorije/informacije.

II. Glavna obilježja robe

Glavna obilježja robe: proizvodi su prikazani opisno i fotografijama.

Fotografije proizvoda su ilustrativne prirode, te ne moraju uvijek i u svim detaljima odgovarati proizvodima koji su predmet narudžbe. Prodavatelj posebno ističe da vizualni identitet proizvoda prikazan na fotografiji ne mora odgovarati izgledu proizvoda u stvarnosti, pogotovo obzirom na postavke monitora na računalu kupca, razlike u percepciji boja kako ih Kupac vidi na zaslonu i sl.

U slučaju gore navedenog nesklada između proizvoda prikazanog na fotografiji i isporučenog proizvoda ne radi se o nedostatku proizvoda. Podaci o proizvodima (opis proizvoda, cijena i dr.) prikazani na web stranici www.modeline.hr podložni su bugovima, nepravilnostima u radu aplikacije, drugim tehničkim nepravilnostima, tipografskim pogreškama i sl. U slučaju očitih pogrešaka ili neispravnosti u pogledu podataka o proizvodima prikazanih na www. modeline.hr Prodavatelj zadržava pravo jednostrano raskinuti ugovor.

Predmet narudžbe mogu biti samo proizvodi za koje je u narudžbi naznačeno da su raspoloživi i dostupni.

III. Cijena proizvoda

Cijene istaknute na web stranici www.modeline.hr izražene su u kunama i u njih je uračunat PDV. U cijene proizvoda nisu uključeni troškovi dostave koji se posebno plaćaju. Na prizvode snižene 70 % neće se obračunavati kartica kluba vjernosti.

U slučaju plaćanja e-bankingom i općom uplatnicom, troškovi uplate i/ili međubankarske transakcije nisu uključeni u cijenu.

IV. Opći uvjeti Modeline Klub programa vjernosti

Vlasnikom Modeline Klub kartice može postati svaka osoba koja ispuni obrazac u jednoj od Modeline fizičkih trgovina ili u Modeline web shopu. 

Kupci iz Zagreba i okolice dobit će fizičku karticu s jedinsvenim brojem i bar kodom kojom će moći ostvariti popust i online kupnjom. Da bi se ostvario popust u web shopu, potrebno se ulogirati korisničkim imenom i lozinkom te upisati jedistveni kod fizičke kartice.

Članom Kluba vjernosti putem online kupnje može postati svatko tko prilikom odabira proizvoda ili tijekom završetka kupovine želi ostvariti popust od 5% i postati članom Kluba vjernosti.

Kupac će na e-mail dobiti virtualnu karticu s jedinstvenim brojem i bar kodom. Da bi korisnik mogao sakupljati bodove, prilikom svake online kupovine potrebno se registrirati korisničkim imenom i lozinkom. Virtualna se kartica također može koristiti i kod kupnje u fizičkoj trgovini tako da korisnik sačuva dobiveni e-mail.

Korisnik registracijom također dobiva detaljan uvid u trenutno stanje bodova i trenutne razine ostvarenog popusta.

Bez obzira je li korisnik postao član Kluba vjernosti putem online ili fizičke kupovine, jednom aktivirano članstvo nije potrebno obnavljati.

Učlanjenjem, korisnik ostvaruje pravo na 5% popusta prilikom prve kupovine čija vrijednost ulazi u Modeline Klub sustav sakupljanja bodova.

Sistem sakupljanja bodova bazira se na modelu jedna kuna = jedan bod, a vrijedi za sve načine plaćanja (e-banking, opća uplata, pouzeće, kreditna kartica - American Express, MasterCard, MaestroVisa, Discover it, Diners)

Ovisno o sakupljenim bodovima, unutar godinu dana korisnik ostvaruje određeni popust:

 

Razred Bodovi Popust
1 do 999 5%
2 1000-2999 7%
3 3000-4999 9%
4 5000-6999 10%
5 od 7000

15%

 

Svi ostvareni bodovi zbrajaju se tijekom obračunskog razdoblja od godine dana, a korisnik dodijeljeni popust može iskoristiti do kraja tekuće te sljedeće dvije godine. Modeline Klub popust vrijedi i za artikle na popustu ili sniženju.

Nakon što se dodijeljeni popust iskoristi, korisnik počinje iz početka sakupljati bodove (od najnižeg razreda).

Svake godine korisnik sakupljanje bodova započinje iz početka, a Modeline Klub karticu nije moguće koristiti kao sredstvo plaćanja. Pogodnosti nije moguće realizirati u slučaju da svoju karticu nemate sa sobom.

Ukoliko korisnik u godini dana sakupljenim bodovima premaši trenutni razred u kojem se nalazi, automatski prelazi u viši razred te stiječe pravo na korištenje popusta višeg razreda do kraja tekuće i sljedeće dvije godine.

Modeline zadržava pravo poništenja članstva u bilo kojem trenutku, ukoliko je član prekršio navedene uvjete i pravila na koje je bezuvjetno pristao ispunjenjem prijavnice za Modeline Klub program vjernosti. 

Kako bismo osigurali najbolju moguću uslugu članovima, članovi su dužni sami ažurirati svoje kontakt podatke te svaku promjenu prijavati na info@modeline.hr. Član može odustati od članstva bez prethodne najave slanjem e-maila na: info@modeline.hr.

Modeline zadržava pravo promjene Uvjeta i pravila članstva kao i pravo na ukidanje Modeline Klub programa Vjernosti u bilo kojem trenutku i bez prethodne najave.

Gubitak članske iskaznice potrebno je prijaviti putem e-maila info@modeline.hr, a članu će se dodijeliti nova kartica na koju će biti prebačeni svi do tada ostvareni bodovi.

V. Troškovi dostave

Priopćavaju se prilikom naručivanja kod svakog pojednog proizvoda, te ukupni troškovi dostave u slučaju naručivanja više proizvoda.

U slučaju nemogućnosti uredne dostave na adresu Kupca koju je isti naznačio, Kupac snosi troškove ponovne dostave na istu ili drugu adresu ovisno o tome koje podatke će Kupac navesti Prodavatelju prilikom provjere dostave narudžbe.

VI. Povrat robe i zamjena

Pravo na povrat narudžbe (jednostrani raskid Ugovora) imaju svi kupci Modeline web shopa na sve artikle. Članovi Modeline kluba mogu vratiti sve artikle, osim artikle iz Online Outleta i artikle na popustu većem od 40% bez troškova poštarine. Ako osoblje Modeline online shopa procijeni da je vraćena roba neoštećena i u originalnoj ambalaži, izvršit ćemo povrat novca na Vaš račun. Ukoliko roba nije u odgovarajućem stanju (nošena ili je oštećena orginalna ambalaža), morat ćete platiti poštarinu u iznosu od 50 kn kako bi Vam roba ponovno bila poslana na kućnu adresu.

Pravo na zamjenu robe imaju svi kupci, ali samo članovi Modeline kluba imaju pravo na jednu besplatnu zamjenu po narudžbi, odnosno, robu mogu zamijeniti bez troškova poštarine (do Modeline-a i natrag do vlastite kućne adrese). Na artikle iz Online Outlet ponude i artikle na popustu većem od 40% kupci nemaju pravo besplatne zamjene bez obzira jesu li registrirani ili ne, te artikl šalju o svom trošku. Dostavu artikla do vlastite kućne adrese plaćate 30 kn. Ukoliko Vam model koji ste naručili ne odgovara i želite povrat novaca, troškove dostave snosite sami. Zamjena robe moguća je unutar 14 dana od primitka pošiljke.  Kada utvrdimo da je vraćeni proizvod neoštećen i u originalnoj ambalaži, napravit ćemo zamjenu. 

VII. Troškovi uporabe sredstava daljinske komunikacije

Prodavatelj nema nikakvih dodatnih troškova sredstava daljinske komunikacije.

VIII. Uvjeti i rokovi plaćanja, uvjeti isporuke robe, vrijeme isporuke robe

Proizvodi se naručuju odabirom, korištenjem menija i popunjavanjem elektronskog formulara. Kupac može naručiti i kupiti proizvod kao registrirani ili neregistrirani korisnik. Proizvod se smatra naručenim kada kupac prođe cijeli postupak narudžbe.

Plaćanje naručenih proizvoda moguće je obaviti na sljedeće načine:

U slučaju plaćanja kreditnom karticom, općom uplatom i e-bankingom uplatu je potrebno izvršiti najkasnije u roku naznačenom u e-mail poruci kojom se potvrđuje da je ugovor sklopljen.

Ukoliko kupac ne dobije obavijest da je ugovor sklopljen nakon završenog procesa naručivanja sugerira se provjeriti:

  • Je li poruka u Junk/Spam folderu
  • Je li mailbox pun

U slučaju da uplata ne bude izvršena u navedenom roku Prodavatelj će postupiti i po naknadno izvršenoj uplati izvan roka isporukom kupljenih proizvoda, a ako ne bude mogao izvršiti isporuku iz opravdanih razloga, ugovor će jednostrano raskinuti i izvršiti povrat uplaćenih sredstava.

Ako je uplata uredno izvršena i vidljiva na računu Prodavatelja, Prodavatelj će pristupiti isporuci naručenih proizvoda.

Naručene proizvode isporučujemo GLS-om. Isporuka će uslijediti u roku 2-3 radna dana od dana narudžbe, a najkasnije u roku od 8 radnih dana za otoke. Ukoliko se pojavi nemogućnost isporuke odabranog proizvoda zbog toga što proizvoda više nema, Prodavatelj je dužan odmah obavijestiti Kupca, a Kupac ima pravo raskinuti ugovor i tražiti povrat novca ili pristati na naknadni rok za isporuku. Sve naručene artikle nastojat ćemo isporučiti u jednom paketu. Ukoliko to zbog stanja zaliha neće biti moguće, zadržavamo pravo isporuke u više pošiljki.

U rokove za isporuku ne računaju se:

  • dan prijema narudžbe/zahtjeva
  • vrijeme kašnjenja zbog netočne i nepotpune adrese Kupca
  • vrijeme kašnjenja zbog više sile ili drugih razloga za koje Prodavatelj nije kriv
  • neradni dani ako predstavljaju početak ili kraj roka

U slučaju da se naručeni proizvod plaća pouzećem, Prodavatelj će pristupiti isporuci robe po gore navedenim rokovima, a Kupac je dužan izvršiti uplatu prilikom odnosno prije neposrednog preuzimanja proizvoda.

IX. Jednostrani raskid ugovora

Samo Kupac koji je sklopio Ugovor na daljinu na gore opisani način ima pravo , ne navodeći razloge za to, jednostrano raskinuti ugovor u roku od 14 dana. Rok od 14 dana započinje teći od dana kada je Kupcu ili trećoj osobi određenoj od strane Kupca, a koja nije prijevoznik/dostavljač, roba koja čini predmet ugovora predana u posjed. Ako je jednom narudžbom Kupac naručio više komada robe koji trebaju biti isporučeni odvojeno, odnosno ako je riječ o robi koja se dostavlja u više komada ili više pošiljki, rok započinje teći od dana kada je predan u posjed zadnji komad ili zadnja pošiljka robe.

Ako Prodavatelj ne obavijesti Kupca o ovom pravu pravo Kupca na jednostrani raskid ugovora prestaje u roku 12 mjeseci od isteka roka za raskid (rok od 12 mjeseci počinje teći nakon isteka roka od 14 dana koji je predviđen za redovni raskid u slučaju uredne obaviještenosti). Ako je pak obavijest o pravu na jednostrani raskid dostavljena u roku od 12 mjeseci, pravo na jednostrani raskid prestaje po isteku roka od 14 dana od dana kada Kupac primi tu obavijest.

Kupac je dužan prije isteka roka za jednostrani raskid obavijestiti Prodavatelja o svojoj odluci da raskine ugovor i to putem Obrasca za jednostrani raskid koji je dostupan ovdje i koji se može elektronički ispuniti i poslati na mail adresu : info@modeline.hr. Potvrdu primitka obavijesti o jednostranom raskidu ugovora dostavit ćemo Vam, bez odgađanja, elektroničkom poštom.

Prodavatelja je moguće obavijestiti i putem Online obrasca za jednostrani raskid ugovora koji je dostupan ovdje. Nakon što ispunite i pošaljete obrazac dobit ćete potvrdu o primitku prijave putem elektroničke pošte na mail adresu koju ste naveli prilikom ispunjavanja Online obrasca za jednostrani raskid ugovora.

Ako jednostrano raskinete ovaj Ugovor, izvršit ćemo povrat novca koji smo od Vas primili, ne uključujući i troškove dostave,  a najkasnije u roku od 14 dana od dana kada smo zaprimili Vašu odluku o jednostranom raskidu ugovora, osim ukoliko ste odabrali drugu vrstu dostave, a koja nije najjeftinija standardna dostava koju smo mi ponudili. Povrat novca bit će izvršen na isti način na koji ste Vi izvršili uplatu. Povrat novca možemo izvršiti tek nakon što nam roba bude vraćena ili nakon što nam dostavite dokaz da ste nam robu poslali nazad. Robu ste nam dužni vratiti odmah, a najkasnije u roku 14 dana od dana kada ste nam uputili Vašu odluku o jednostranom raskidu. Robu vratite osobno u naše poslovnice ili nam ju pošaljite poštanskom uslugom na dokaziv način na adresu Slavonska avenija 3, 10000 Zagreb. Smatra se da ste izvršili svoju obvezu na vrijeme ako prije isteka naprijed navedenog roka pošaljete na dokaziv način ili predate robu osobno nama u našoj poslovnici , odnosno osobi koju smo ovlastiti za primanje robe. Troškove povrata robe snosite sami Odgovorni ste za svako umanjenje vrijednosti robe koje je rezultat rukovanja robom, osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti robe. Ukoliko je proizvod vraćen neispravan, s većim oštećenjima ili bez dijelova i dokumentacije, te ukoliko se isti ne dostave u naknadnom roku od 8 dana smatra se da Kupac nije ispunio svoju obavezu povrata robe te Prodavatelj nije dužan izvršiti povrat uplaćenih sredstava.

Kupac nema pravo na jednostrani raskid ugovora ako je:

  • ugovor o uslugama Prodavatelj u potpunosti ispunio, a ispunjenje je započelo uz izričit prethodni pristanak Kupca, te uz njegovu potvrdu da je upoznat s činjenicom da će izgubiti pravo na jednostrani raskid ugovora iz ovoga odsjeka ako usluga bude u potpunosti ispunjena;
  • predmet ugovora roba ili usluga čija je cijena ovisna o promjenama na financijskom tržištu koje su izvan utjecaja Prodavatelja, a koje se mogu pojaviti za vrijeme trajanja prava Kupca na jednostrani raskid ugovora;
  • predmet ugovora roba koja je izrađena po specifikaciji Kupca ili koja je jasno prilagođena Kupca;
  • predmet ugovora lako pokvarljiva roba ili roba kojoj brzo istječe rok uporabe;
  • predmet ugovora zapečaćena roba koja zbog zdravstvenih ili higijenskih razloga nije pogodna za vraćanje, ako je bila otpečaćena nakon dostave;
  • predmet ugovora roba koja je zbog svoje prirode nakon dostave nerazdvojivo pomiješana s drugim stvarima;
  • predmet ugovora isporuka alkoholnih pića čija je cijena ugovorena u trenutku sklapanja ugovora, a dostava može uslijediti tek nakon 30 dana, ako je cijena ovisna o promjenama na tržištu koje su izvan utjecaja trgovca;
  • Kupca posebno zahtijevao posjet Prodavatelja radi obavljanja hitnih popravaka ili poslova održavanja, s time da ako prilikom takvog posjeta, uz one usluge koje je Kupac izrijekom zahtijevao, Prodavatelj pruži i neke druge usluge, odnosno isporuči i neku drugu robu osim one koja je nužna za obavljanje hitnih popravaka ili poslova održavanja, Prodavatelj ima pravo na jednostrani raskid ugovora u vezi s tim dodatnim uslugama ili robom;
  • predmet ugovora isporuka zapečaćenih audiosnimaka ili videosnimaka, odnosno računalnih programa, koji su otpečaćeni nakon isporuke;
  • predmet ugovora isporuka novina, periodičnog tiska ili magazina, s iznimkom pretplatničkih ugovora za takve publikacije;
  • ugovor sklopljen na javnoj dražbi;
  • predmet ugovora pružanje usluge smještaja koji nije namijenjen stanovanju, pružanje usluge prijevoza robe, usluge najma vozila, usluge isporuke hrane i pića ili usluga vezanih uz slobodno vrijeme, ako je ugovoreno da usluga bude pružena određenog datuma ili u određenom razdoblju;
  • predmet ugovora isporuka digitalnog sadržaja koji nije isporučen na tjelesnom mediju ako je ispunjenje ugovora započelo uz izričit prethodni pristanak Kupca te uz njegovu potvrdu da je upoznat s činjenicom da će time izgubiti pravo na jednostrani raskid ugovora;

X. Odgovornost za materijalne nedostatke

Prodavatelj odgovara za materijalne nedostatke stvari koje prodaje na svojim stranicama sukladno pozitivnim propisima Republike Hrvatske, posebice Zakonu o obveznim odnosima.

Naručeni proizvodi pakirani su na način da se uobičajenom manipulacijom u transportu/dostavi ne oštete.

U slučaju da je pošiljka oštećena u transportu, takva su oštećenja vidljiva pri preuzimanju pošiljke, te u tom slučaju sugeriramo da pošiljku Kupac ne preuzima. Molimo Kupce da nas kontaktirate kako bismo u što kraćem roku provjerili stanje pošiljke i poslali novu.

U slučaju vidljivog nedostatka proizvoda kod preuzimanja pošiljke, Kupac nije dužan dopremljeni proizvod preuzeti, može odbiti primitak,  te ne snosi troškove dostave takvog proizvoda. Smatra se da proizvodi koji su uredno zaprimljeni od strane Kupca nisu imali vidljivi nedostatak. Pri primitku robe provjera ispravnosti narudžbe ovisi o Kupcu, te je Kupac dužan da usporedi primljene artikle s računom, ukoliko nešto nedostaje dužan je u roku od 8 dana uputiti pisani prigovor na e-mail info@modeline.hr sa naznakom reklamacija jer naknadne reklamacije se neće uvažavati.

Prodavatelj će smatrati reklamaciju valjanom ako pregledom proizvoda utvrdi da odgovara uvjetima za reklamaciju sukladno Zakonu o obveznim odnosima i Zakonu o zaštiti potrošača. U tom slučaju će u roku od 15 dana od primitka valjane reklamacije zamijeniti proizvod ili vratiti cjelokupan plaćeni iznos. Ukoliko, pak, ustanovi da reklamacija nije pravovaljana, tj. ukoliko reklamaciju odbijemo, Kupac će platiti poštarinu u iznosu od 50 kn kako bi roba ponovno bila poslana na kućnu adresu.

XI. Trajanje ugovora

Ugovor koji Kupac sklapa s Prodavateljem jednokratan je ugovor o kupoprodaji proizvoda na daljinu koji je konzumiran isporukom robe te izvršenim plaćanjem od strane kupca, u slučaju da ne bude raskinut. Ove Predugovorne obavijesti sastavni su dio ugovora.

XII. Izjava o privatnosti i sigurnosti podataka

O pravilima privatnosti

Ova pravila o privatnosti ("pravila") objašnjavaju kako T.O. ONIYX. (dalje u tekstu: "ONIYX", voditelj obrade) prikuplja, koristi i upravlja vašim osobnim podacima .T.O.ONIYX je posvećen zaštiti i poštivanju vaše privatnosti. Pročitajte ova pravila pažljivo kako biste razumjeli zašto i kako prikupljamo vaše osobne podatke i kako će se oni koristiti.

U pogledu osobnih podataka koje prikupljamo, ONIYX Hrvatska je "voditelj obrade", odnosno onaj koji određuje potrebe  i sredstva kojima se osobni podaci obrađuju.

Ako nas želite kontaktirati u vezi ovih pravila ili u vezi Vaših osobnih podataka, molimo vas da koristite sljedeće kontakt podatke:

Naziv tvrtke: ONIYX trgovački obrt

Adresa: Tkalčićeva 7, 10 000 zagreb

Telefonski broj : 00385 1 6187 839

E-pošte : info@modeline.hr

 

Kako i kada prikupljamo vaše osobne podatke?

Vaše osobne podatke prikupljamo kada je to potrebno za ostvarivanje vaših potrošačkih potreba ili za potrebe našeg poslovanja (npr. kada kupite ili naručite proizvode i/ili usluge od nas, kada se registrirate za Program vjernosti, kada kontaktirate ONIYX službu za kupce, kada se pretplatite na naš newsletter, kada ispunite našu anketu ili pružite povratne informacije o našoj robi i uslugama itd.).

Osobne podatke uglavnom prikupljamo izravno od vas, kada naručite određene proizvode ili usluge ili ispunite određeni obrazac ili kada podatke prikupljamo promatranjem.

Više informacija o situacijama i okolnostima za prikupljanje vaših osobnih podataka možete pronaći ispod, u odjeljku Za što ćemo koristiti vaše osobne podatke. Sjetite se da su to informacije o potencijalnim načinima korištenja osobnih podataka, s kojima se možete susresti kada posjetite naše trgovine i web stranice, ostvarite kupnju kod nas ili koristite naše usluge. U svakom od navedenih slučajeva, dobit ćete i jasne dodatne informacije o svrsi obrade podataka, a u nekim slučajevima osim toga trebat ćemo i vaše izričito dopuštenje za obradu.

Mi ne koristimo vaše osobne podatke u marketinške svrhe osim ako nam ne kažete da se s time slažete. Ako želite da vam pošaljemo detalje o našim proizvodima, uslugama, ponudama i promocijama, molimo da se pretplatite na to kada se pridružujete našem Programu vjernosti ili da date privolu prilikom pretplate na newsletter. Za više informacija posjetite odjeljak Marketing i Program vjernosti u nastavku.

 

Prema vašim osobnim podacima odnosimo se kao prema povjerljivim podacima, a pravilno ih štiti T.O. ONIYX i/ili naši pouzdani partneri (za više informacija pogledajte odjeljak: Da li ONIYX dijeli podatke s trećim stranama .

 

Koje podatke prikupljamo direktno od vas?

Registracijom na internet stranici www.modeline.hr , kupnjom kao gost ili pristupanjem samoj stranici dajete suglasnost da ONIYX obrađuje vaše osobne podatke navedene u registracijskoj formi, te podatke o narudžbama, kao i podatke dostupne u procesu plaćanja usluge i dr. podatke.  Podatke koje prikupimo koriste se u svrhu sklapanja ugovora, u svrhu upoznavanja voditelja obrade s kupovnim navikama , kao i u informativne svrhe, svrhe promidžbe usluga i proizvoda voditelja obrade.

Tipične kategorije podataka koje prikupljamo od korisnika su sljedeće: ime, adresa, e-mail, datum rođenja, spol, preferirani jezik, adresa za plaćanje, adresa za dostavu, financijske informacije uključujući informacije o kreditnim, debitnim karticama ili druge informacije o plaćanju koje pružite pri ispunjavanju obrazaca na našim web stranicama, prilikom plaćanja u T.O. ONIYX dućanima ili kada komunicirate s nama putem telefona ili e-pošte, vašu povijest kupnje  proizvoda i usluga te dodatne informacije koje odlučite dobrovoljno podijeliti s nama.

Kada podatke prikupljamo putem promatranja, to radimo u skladu sa zakonskim odredbama ili u opravdanim slučajevima kako bi osigurali osobnu sigurnost vas i ONIYX suradnika, zaštitili vašu i imovinu T.O.ONIYX te kako bi povećali sigurnost vaših i naših IT sustava ili mobilnih telefona.

 

Kakva prava na privatnost imate?

Imajte na umu da u bilo kojem trenutku imate pravo od ONIYX-a kao voditelja obrade  zatražiti sljedeće:

  • da vam omogući pristup vašim osobnim podacima

ONIYX možete pitati koje vaše osobne podatke koristi, a možete i tražiti pristup tim osobnim podacima. Imate pravo znati svrhu obrade, koje kategorije vaših osobnih podataka čuvamo, tijela ili kategorije tijela s kojima vaše osobne podatke dijelimo, razdoblje zadržavanja podataka, kao i izvor podataka u slučaju kada se podaci neizravno prikupljaju.

  • da vam osigura kopiju osobnih podatke koje čuvamo

Možete nas kontaktirati ako želite kopiju nekih ili svih osobnih podataka koje čuvamo o vama.

  • zatražiti ispravak pogrešnih podataka

Želimo da su vaše osobne informacije točne i ažurne. Možete nas tražiti da ispravimo ili uklonimo informacije koje mislite da su netočne ili zastarjele.

  • zatražiti brisanje osobnih podataka

Možete tražiti da zaustavimo obradu ili čak tražiti brisanje osobnih podataka o vama koje čuvamo. Ako vaše osobne podatke trebamo za obavljanje neke ugovorne obveze prema vama, ONIYX bi mogao prestati biti sposoban za izvođenje takvih ugovornih obveza. Također, ako su vaši osobni podatci potrebni kako bi ONIYX mogao ostvariti određene zakonske obveze (npr. porezne obveze), vaš zahtjev se možda neće moći ostvariti.

  • ograničavanje pristupa vašim podacima (nama i/ili trećim osobama) u određenim procesima ili u potpunosti

Ako želite pobijati točnost podataka, ili više ne trebamo osobne podatke za svrhu obrade, ali su oni vama potrebni za uspostavljanje, izvršenje ili obranu pravnih zahtjeva ili ste se protivili obradi po osnovi koju voditelj obrade smatra legitimnom, imate pravo tražiti ograničavanje obrade osobnih podataka.

  • podnijeti prigovor na način kako koristimo vaše podatke

Sjetite se da imate pravo na prigovor obradi osobnih podataka koja se temelji na pravnoj osnovi koju  voditelj obrade smatra legitimnom.

  • zahtijevati prijenos podataka drugom vršitelju obrade (prenosivost prava)

Ako se obrada temelji na vašem pristanku ili se vrši automatskim sredstvima, imate pravo tražiti od voditelja obrade prijenos podataka drugom vršitelju obrade.

 

 

Kako biste ostvarili bilo koje od gore navedenih prava molimo koristite ONIYX kontakt podatke iz odjeljka o privatnosti.

Ako niste zadovoljni kako smo prikupili ili upotrijebili vaše osobne podatke, možete podnijeti formalnu pritužbu Agenciji za zaštitu osobnih podataka.

 

Gdje se čuvaju vaši osobni podaci?

Osobne podatke koje prikupimo o vama čuvamo u sigurnom okruženju. Vaši osobni podaci su zaštićeni od neovlaštenog pristupa, otkrivanja, uporabe, izmjena ili uništenja od strane bilo koje organizacije ili pojedinca.

Neki podaci još uvijek se pohranjuju u papirnatom obliku, ali imamo tendenciju digitalizirati sve osobne podatke koje obrađujemo. Obrađeni podaci pohranjuju se u prostorijama voditelja obrade i IT sustavima, ali ponekad podatke pohranjujemo na servere naših pouzdanih davatelja usluga  (trusted service provider).

 

DA li ONIYX razmjenjuje podatke s trećim osobama?

Zaštita privatnosti je ONIYX-u važna, stoga nikada nećemo dijeliti vaše osobne podatke s trećom osobama osim u svrhe opisane u ovim Pravilima i Uvjetima kupnje (predugovorne obavijesti).

Kao što znate, ONIYX je trgovac i radimo zajedno s drugim kompanijama. To znači da ponekad dijelimo vaše osobne podatke s našim pouzdanim partnerima, koristeći sigurne IT sustave. Kada tako postupamo podaci se prenose na servere koji se nalaze u EU ili u zemlji osigurava adekvatnu razinu zaštite u skladu s EU zakonodavstvom.

Uz navedeno, vaše osobne informacije možemo dati našim pouzdanim partnerima koji održavaju naš IT sustav ili pružaju usluge u ime voditelja obrade. Na primjer, za potrebe marketinga, financija, oglašavanje, obrade plaćanja, isporuke i druge usluge u i izvan trgovine. Ti davatelji usluga su ipak dužni, prema relevantnim ugovorima, koristiti podatke koji su im povjereni samo u skladu s našim smjernicama i isključivo u svrhu koju smo strogo odredili. Također, obvezujemo ih da adekvatno zaštitite vaše podatke i da ih smatraju poslovnom tajnom.

U nekim slučajevima, naši partneri koji pružaju usluge u ime ili za ONIYX mogu vaše podatke obraditi izvan Europske unije. Međutim, ugovori koje sklapamo s takvim subjektima obvezuju ih da vašim podacima postupaju sa posebnim sigurnosnim mjerama u skladu s propisima na snazi u državama članicama Europske unije.

 

Koliko dugo će ONIYX zadržati vaše osobne podatke?

ONIYX neće zadržati vaše osobne podatke dulje od razdoblja za koje su podaci potrebni kako bi se ispunila svrha njihovog korištenja. Više informacija o razdobljima čuvanja  određenih vrsta podataka nalazi se u odjeljku za što ćemo koristiti vaše podatke?

 

Za što ćemo koristiti vaše podatke?

Možemo koristiti vaše osobne podatke na nekoliko različitih načina, uglavnom za obavljanje naših ugovornih obveza prema vama, ali ponekad i za poboljšanje vašeg iskustva kupnje, direktni marketing ili iz sigurnosnih razloga.

Vaše podatke nećemo čuvati dulje od vremenskog perioda za koji držimo da će se njegovim protekom ispuniti svrha radi koje smo od Vas i tražili podatke.

 

Obrada naloga i pružanje usluga

Kada obavite kupnju u ONIYX trgovini ili putem web stranice www.modeline.hr , ovisno o slučaju, možda ćemo zatražiti da date određene osobne podatke koji su potrebni za pravilnu obradu vaše kupnje. Ova situacija će se dogoditi pogotovo ako se uz kupnju naših proizvoda odlučite za korištenje jedne od usluga, kao što je dostava. Također, kako bi obradili narudžbu i osiguravali da su osobne i financijske informacije točne, koristimo pouzdane platne sustave trećih osoba kako bi osigurali da je vaša uplata sigurna i da se vaši podaci ne koriste za prijevaru. Ako želite platiti robu i usluge na internetu, voditelj obrade će zahtijevati informacije vezane uz uplatu, uključujući i broj kreditne ili debitne kartice, datum isteka kartice, CVV broj, kao i adresu za naplatu.

Kako bi osigurali da se proizvodi i usluge koje kupite kod nas dostave na ispravnu adresu, vaše osobne podatke koji su potrebni za pružanje pojedinih usluga dijelimo s pouzdanih vanjskih partnera (npr. vaše ime, adresa dostave i poruke uz isporuku koje ste naveli – poput doba dana kada želite primati dostavu).

 

Usluga kupaca – Office

Ako se obratite našem uredu kupaca (zatražite povrat proizvoda ili niste zadovoljni uslugom, itd.) , direktno u ONIYX-u ili kroz bilo koji drugi način komunikacije koji je vama dostupan, trebaju nam vaši kontakt podaci kako bismo riješili problem s kojim nam se obraćate. Podatke koje nam ustupite koristiti će se samo za ovu namjenu. U određenim slučajevima ćemo koristiti usluge drugih proizvođača kojima povjeravamo vaše podatke samo u mjeri u kojoj će to biti potrebno za rješavanje vašeg slučaja (npr. ovlaštenih servisa za popravak itd). U ovom slučaju, oni mogu biti dobavljači IT sustava s kojima voditelj obrade surađuje i mogu biti dio tehničke podrške.

Također, možete kontaktirati voditelja obrade u uredu ili putem telefona. Kada nam se obraćate ili kupujete  putem telefona, voditelj obrade obrađuje vaše podatke, kao što: ime i prezime,  adresa, adresa dostave, telefonski broj i e-mail adresa. Spomenute podatke dostavljate dobrovoljno. Ukoliko ih ne želite dati to može dovesti do nemogućnosti ispunjenja narudžbe ili isporuke.

 

ONIYX web stranice- www.modeline.hr

Vaši podaci  mogu biti prikupljeni i prilikom posjeta  web stranici voditelja obrade- www.modeline.hr . Podaci će se obrađivati samo u točno određene svrhe, o čemu ćemo Vas obavijestiti u trenutku kada posjetite web stranicu voditelja obrade (npr. za provođenje online prodaje, za spremanje shopping liste koju ste stvorili,  itd.). U  slučaju da ne želite da se Vaši podaci, svi ili određeni,  prikupljaju u ovu svrhu možete ograničiti njihovo korištenje ili u potpunosti onemogućiti korištenje istih.

 

Kolačići

Za održavanje web stranice i osiguravanje njene funkcionalnosti voditelj obrade koristi tehnologiju općenito poznatu kao "kolačiće". Kolačić je mala tekstna datoteka koja se pohranjuje na računalo ili mobilni uređaj pri posjetu određenom web-mjestu. S pomoću kolačića web-mjesto pamti vaše radnje i željene postavke (poput prijave, jezika, veličine fonta i drugih željenih postavki koje se odnose na prikaz) tijekom duljeg razdoblja, pa ih nije potrebno ponovno unositi pri svakom povratku na web-mjesto odnosno pri pregledavanju njegovih različitih stranica. Kolačići mogu biti privremeni ili trajni, na primjer, JavaScript ili Flash tehnologije. Zahvaljujući kolačićima na našim stranicama možete pretraživati bez poteškoća i pokazivat će vam se  rezultati koji su relevantni za vas.

Možete pronaći više informacija o kolačićima u Pravilima o korištenju kolačića (cookies).

 

Druge web stranice

ONIYX web stranice (www.modeline.hr ) mogu sadržavati linkove za web-lokacije trećih strana.

Ova pravila primjenjuju se samo na ovu web stranicu pa prilikom povezivanja s drugim web stranicama, upućujemo vas da pročitate njihova pravila privatnosti.

 

Marketing i Program vjernosti

T.O. ONIYX  želio bi vam poslati informacije o našim proizvodima i uslugama za koje bi  mogli biti zainteresirani. Međutim, marketinški materijal dopušteno nam je slati samo ako se vi odluče za to te nam date privolu. Imajte na umu da čak i ako ste pristali primati naše marketinške poruke, možete u bilo kojem trenutku odustati od primanja marketinških poruka. Ako više ne želite da vas kontaktiramo u marketinške svrhe, molimo vas izaberite tu opciju na kraju naše marketinške poruke (e-mail/newsletter) ili nam pošaljite mail na infp@modeline.hr .

Više o  Programu vjernosti pogledajte pod ˝Opći uvjeti Modeline klub vjernosti˝  u našim Uvjetima kupnje (predugovorne obavijesti).

     

Stupanja na snagu te promjene pravila o privatnosti

Ovo pravila stupaju na snagu  25. svibnja 2018., a objavit će se na web stranici.

XIII. Platforma za online rješavanje sporova Europske unije

Posebnom regulativom Europske unije, od 15. 2. 2016. diljem cijele EU sporove vezane uz online kupnju biti će moguće riješiti putem ODR platforme kojoj možete pristupiti ovdje.

To znači da ukoliko naiđete na problem tijekom online kupnje unutar EU (neispravan proizvod, nemogućnost zamjene proizvoda itd.) svoj prigovor možete na brži i jednostavniji način podnijeti na gornjem linku. Platformu mogu koristiti i potrošači i trgovci, a prigovor je moguće podnijeti na bilo kojem od 23 službena jezika EU. 

Preuzmite Obrazac za jednostrani raskid ugovora

Preuzmite Uvjete kupnje (predugovorne obavijesti)