Česta pitanja

Kako izvršiti narudžbu?

Narudžbu izvršite dodavanjem željenog artikla u košaricu na stranici proizvoda te klikom na gumb "Dovrši kupovinu" u gornjem desnom kutu stranice. Stranica će vas potom odvesti na zaključivanje kupnje gdje popunjavanjem traženih podataka u 3 koraka zaključite kupnju. Svakako prije dovršetka kupovine preporučamo čitanje naših uvjeta kupnje.

Da li se moram registrirati?

Za kupnju na našoj stranici se ne morate registrirati, ali registracijom ćete olakšati popunjavanje podataka pri kupnji i uštedjeti vrijeme, moći ćete pratiti sve vaše kupnje, bit ćete prvi obaviješteni o svim pogodnostima i akcijama i, naravno, mi Vaše podatke nikada nećemo dijeliti.

Zaboravljena lozinka - što učiniti?

Kliknite na link za prijavu i tamo ćete pronaći link za zaboravljenu lozinku, koji će vam poslati novu lozinku na vašu e-mail adresu s kojom ste se registrirali na našoj stranici.

Kako mogu platiti?

Trenutno nudimo plaćanje kreditnim/debitnim karticama jednokratno i na rate: American Express, Diners, Visa, MasterCard, Maestro. Međutim, ako nemate  kartice ili bi radije platili na neki drugi način, možete uplatiti općom uplatnicom, virmanom ili Internet bankarstvom na naš žiro račun (Narudžbu šaljemo čim uplata postane vidljiva) ili platiti kuriru prilikom dostave na vaša vrata.

Koliko je sigurno plaćanje karticom preko Interneta?

Prilikom plaćanja na Modeline web shopu, primjenjuju se najmoderniji standardi u zaštiti podataka - Secure Socket Layer (SSL) protokol sa 128-bitnom enkripcijom podataka i MD5 algoritam. ISO 8583 protokol osigurava da se razmjena podataka između sustava za plaćanje i autorizacijskih centara kartičnih kuća obavlja u privatnoj mreži, koja je od neautoriziranog pristupa zaštićena dvostrukim slojem "vatrozida" (firewalla).

Što je to Modeline klub program vjernosti?

Bez obzira kupujete li u Modeline dućanu ili na web shopu, Modeline Klub program vjernosti nudi niz pogodnosti vjernim kupcima. Sakupljanjem bodova po sistemu 1 kuna = 1 bod, prilikom kupovine ostvarujete mnogobrojne pogodnosti i popuste. 

Vlasnikom Modeline Klub kartice može postati svaka osoba koja ostvari kupovinu u jednom od naših Modeline dućana ili putem web shopa.  

Postanete li član preko online kupovine, na e-mail ćete dobiti virtualnu člansku karticu s jedinstvenim brojem. Naravno, sačuvajte dobro taj e-mail jer virtualnu karticu možete koristiti i u našoj fizičkoj trgovini.

Ako ste iz Zagreba i okolice, dobit ćete i fizičku karticu kojom možete sakupljati bodove i online kupovinom. 

Pogledajte sve uvjete i pravila Modeline kluba programa vjernosti. 

A koliko košta dostava/poštarina?

Za narudžbe do 299 kn dostava/poštarina je 30 kn
Za narudžbe iznad 300 kn dostava/poštarina je besplatna

Koju veličinu naručiti?

Velika većina naših proizvoda je standardnih veličina i naši klijenti najčešće kupuju veličinu koja im i inače odgovara. Ako imate ikakvu sumnju vezanu za veličinu pogledajte info o veličini pokraj proizvoda ili nas slobodno kontaktirajte i mi ćemo Vam sa zadovoljstvom pružiti detaljnije informacije.

U kojem roku mogu uložiti reklamaciju na naručeni proizvod?

Reklamaciju si dužan/na uložiti u zakonskom roku.

Ako primijetim da je proizvod koji sam kupio/la oštećen mogu li ga vratiti?

Naravno! Ako nisi zadovoljan/na robom kupljenom u Modeline online shopu, imaš pravo na reklamaciju u zakonskom roku. Prigovor možeš poslati putem obrasca za reklmaciju ili nam pošalji e-mail s napomenom REKLAMACIJA PO NARUDŽBI (Br.narudžbe) na info@modeline.hr.  U slučaju reklamacije kupac nam je dužan vratiti proizvod na svoj trošak u dogovorenom roku. Reklamaciju ćemo smatrati valjanom ako pregledom proizvoda utvrdimo da odgovara uvjetima za reklamaciju sukladno Zakonu o obveznim odnosima i Zakonu o zaštiti potrošača. U tom slučaju ćemo u roku od 15 dana od primitka valjane reklamacije zamijeniti proizvod ili vratiti cjelokupan plaćeni iznos. Ukoliko, pak, ustanovimo da reklamacija nije pravovaljana, tj. ukoliko reklamaciju odbijemo, morat ćeš platiti poštarinu u iznosu od 50 kn kako bi ti roba ponovno bila poslana na kućnu adresu.

Ako vratim proizvod dobivam li natrag puni iznos koji sam platio/la?

Ako pregledom proizvoda utvrdimo da je vraćena roba neoštećena i u originalnoj ambalaži, vratit ćemo ti puni iznos na tekući račun ili kreditnu karticu (iznos proizoda, bez dostave).

Mogu li proizvod kupljen u Modeline web shopu zamijeniti za skuplji?

Možeš! Kontaktiraj naše osoblje na info@modeline.hr i oni će ti dati upute za izvršenje uplate razliku između dva iznosa.

U kojem roku moram zatražiti zamjenu proizvoda?

Zamjenu moraš zatražiti u roku od 14 dana od primitka paketa.

Što znači plaćanje virmanom?

Plaćanje virmanom znači plaćanje putem internet bankarstva ili općom uplatnicom u bilo kojoj banci ili pošti. Kad u procesu kupovine odabereš plaćanje virmanom na e-mail će ti biti poslani svi podaci za izvršenje uplate. Za pomoć nam se uvijek možeš obratiti na info@modeline.hr.

Kako se plaća pouzećem?

Pouzećem se plaća gotovinom na ruke dostavljaču, nakon čega dobivaš potvrdu o primitku i plaćanju pošiljke. 

Imaš pitanje?