Da li se moram registrirati?
Zaboravljena lozinka - što učiniti?
Kako mogu platiti?
Koliko je sigurno plaćanje karticom preko Interneta?
A koliko košta dostava/poštarina?
Koju veličinu naručiti?
U kojem roku mogu uložiti reklamaciju na naručeni proizvod?
Ako primijetim da je proizvod koji sam kupio/la oštećen mogu li ga vratiti?
Naravno! Ako nisi zadovoljan/na robom kupljenom u Modeline online shopu, imaš pravo na reklamaciju u zakonskom roku. Prigovor možeš poslati putem obrasca za reklmaciju ili nam pošalji e-mail s napomenom REKLAMACIJA PO NARUDŽBI (Br.narudžbe) na [email protected]. U slučaju reklamacije kupac nam je dužan vratiti proizvod u dogovorenom roku. Reklamaciju ćemo smatrati valjanom ako pregledom proizvoda utvrdimo da odgovara uvjetima za reklamaciju sukladno Zakonu o obveznim odnosima i Zakonu o zaštiti potrošača. U tom slučaju ćemo u roku od 15 dana od primitka valjane reklamacije zamijeniti proizvod ili vratiti cjelokupan plaćeni iznos. Ukoliko, pak, ustanovimo da reklamacija nije pravovaljana, tj. ukoliko reklamaciju odbijemo, morat ćeš platiti poštarinu u iznosu od 50 kn kako bi ti roba ponovno bila poslana na kućnu adresu.
Ako vratim proizvod dobivam li natrag puni iznos koji sam platio/la?
Naravno! Ako nisi zadovoljan/na robom kupljenom u Modeline online shopu, imaš pravo na reklamaciju u zakonskom roku. Prigovor možeš poslati putem obrasca za reklmaciju ili nam pošalji e-mail s napomenom REKLAMACIJA PO NARUDŽBI (Br.narudžbe) na [email protected]. U slučaju reklamacije kupac nam je dužan vratiti proizvod u dogovorenom roku. Reklamaciju ćemo smatrati valjanom ako pregledom proizvoda utvrdimo da odgovara uvjetima za reklamaciju sukladno Zakonu o obveznim odnosima i Zakonu o zaštiti potrošača. U tom slučaju ćemo u roku od 15 dana od primitka valjane reklamacije zamijeniti proizvod ili vratiti cjelokupan plaćeni iznos. Ukoliko, pak, ustanovimo da reklamacija nije pravovaljana, tj. ukoliko reklamaciju odbijemo, morat ćeš platiti poštarinu u iznosu od 50 kn kako bi ti roba ponovno bila poslana na kućnu adresu.
Ako vratim proizvod dobivam li natrag puni iznos koji sam platio/la?
Ako pregledom proizvoda utvrdimo da je vraćena roba neoštećena i u originalnoj ambalaži, vratit ćemo ti puni iznos na tekući račun ili kreditnu karticu.
Mogu li proizvod kupljen u Modeline web shopu zamijeniti za skuplji?
Možeš! Kontaktiraj naše osoblje na [email protected] i oni će ti dati upute za izvršenje uplate razliku između dva iznosa.
U kojem roku moram zatražiti zamjenu proizvoda?
Zamjenu moraš zatražiti u roku od 14 dana od primitka paketa.
Što znači plaćanje virmanom?
Plaćanje virmanom znači plaćanje putem internet bankarstva ili općom uplatnicom u bilo kojoj banci ili pošti. Kad u procesu kupovine odabereš plaćanje virmanom na e-mail će ti biti poslani svi podaci za izvršenje uplate. Za pomoć nam se uvijek možeš obratiti na [email protected].
Kako se plaća pouzećem?
Pouzećem se plaća gotovinom na ruke dostavljaču, nakon čega dobivaš potvrdu o primitku i plaćanju pošiljke.