Jeste li čuli za normcore?

Normcore je unisex modni trend kojeg karakterizira ležerna, naizgled obična odjeća. 

Sigurno ste i danas vidjeli curu ili dečka u trapericama, duksu, čarapama i tenisicama koji su izgledali trendi. Upravo su to karakteristike normcore trenda. Odjeća koja je oku primamljiva i udobna smatra se normcorom.

Vans tenisice najbolji su primjer. Mogu se kombinirati s hlačama, duksericama i haljinama svih dužina. Izgledaju super ležerno, cool i stvarno su udobne.

Oni koji biraju normcore, ne žele se po odjeći razlikovati od drugih. To nikako ne znači da su sasvim slučajno odabrali baš Vans tenisice, odjenuli prvu hoodicu i bilo koje traperice. 

Nije jednostavno izgledati “kao da ne brinete što ste odjenuli”. 

Vansice redovito nose skejteri, rokeri i surferi, a podjednako ih obožavaju cure i dečki. Svima im je zajedničko to što izgledaju kao da se njihov outfit sasvim slučajno savršeno posložio, ali njih kao da nije briga. 

Koliko god bile moderne, to su prvenstveno tenisice i zato su jaaako udobne.

Vans tenisice nikada ne izlaze iz mode, a njihova autentična priča traje već 54 godine. 

Kako je sve počelo?

Prva Vans trgovina otvorena je 16. ožujka 1966. godine u Anaheimu u Kaliforniji.

Trgovina koju su pokrenula četiri mlada poduzetnika, braća Paul Van Doren i James Van Doren te Gordon C. Lee i Serge D'Elia, zvala se The Van Doren Rubber Company.

Njihova ideja bila je proizvoditi tenisice i prodavati ih direktno korisnicima. Zanimljivo je kako se u početku nisu baš proslavili svojim poduzetničkim znanjem, ali su imali odličnu tenisicu, a to je kupcima bilo najvažnije pa su se redovito vraćali po još. 

Posebnost Vans tenisica bio je gumeni potplat koji se uzdizao i zapravo okruživao stopalo.

Tenisica je tako dobila na izdržljivosti, a to je upravo ono što su skejteri trebali. U tom trenutku skejteri su bili klinci zaljubljeni u adrenalin bez ikakvog utjecaja na tržište. Kada im je Vans ponudio besplatne tenisice oni su ih rado prihvatili i to se pokazalo kao najbolji potez.

Super je kako jedan modni brend može biti toliko društveno uključiv.

Skejteri su i prema riječima osnivača, najzaslužniji za današnji kultni status Vansica. Kao mali znak zahvalnosti svojim najvjernijim korisnicima, tvrtka je 1998. godine izgradila vlastiti skate park.

Osim skejtera, Vans tenisice su prihvatile i druge subkulturne skupine i tako su postale statement obuća.

Zašto još uvijek traje?

Vans tenisice su dizajnirane za sve, ali ono što je zanimljivo kod njih je činjenica da nekako uspijevaju biti autentične bez obzira na stilove s kojima se kombiniraju. 

Kako je moguće da tenisice koje fura frajer na skateboardu, savršeno odgovaraju poslovnjaku u odijelu i dami u večernjoj haljini?

1. Jer su različite

Vansice dolaze u različitim stilovima i oblicima. 

Gotovo da ne postoji dio pop kulture koji nije ostavio nekakvog traga na Vans tenisicama. Postojale su Harry Potter vansice, Star Wars vansice i Beatles vansice.

Posebne vansice dizajnirao je i Kenzo, luksuzni francuski brend. 

Dijelovi najpoznatijih marama na svijetu, Hermès marama, također su se našli na Vans Slip-On tenisicama. Sve su bile unikatne i izgledale posebno. 

2. Kvalitetne su, udobne i pristupačne

Ideja je bila napraviti tenisicu koja će biti kvalitetnija od konkurencije i to po pristupačnoj cijeni. Rijetko tko uspije uhvatiti taj dio tržišta, ali u Vansu su uspjeli.

Mnogi njihov model proizvodnje poistovjećuju s Fordovim T modelom - automobilom jako dobrih performansa kojeg su mogli imati gotovo svi pripadnici srednje klase.

3. Vole ih podjednako cure i dečki

Postoji dvadesetak različitih izvedbi Vans tenisica i svi modeli su unisex.

Crne Vans tenisice podjednako furaju cure i dečki, vansice boje breskve više vole cura, a bordo vansice su draže dečkima. Ipak, izbor je samo na tebi. 

Pronađi Vansice u boji svojih snova. 

Vans tenisice