Besplatna dostava na sve narudžbe iznad 50€ 

 

 

Dostava je BESPLATNA za sve narudžbe u vrijednosti 50 EUR  i više. U
slučaju, da je ukupna vrijednost manja od 50 EUR  se obračunava dostava
3,99 EUR 

 

Tko dostavlja?

  • Dostavljamo u suradnji s dostavnom službom GLS (ugovorni partner).
  • GLS prati načela transparentnosti i pažljivog postupanja s osobnim podacima u skladu s općom uredbom o zaštiti podataka (engl. General Data Protection Regulation – GDPR) i zakonom o provedbi Opće uredbe o zaštiti podataka. Više o GLS obradi osobnih podataka primatelja pročitajte na https://gls-group.eu/HR/hr/zastita-osobnih. 

 

Rok dostave

  • Proizvodi naručeni u internetskoj trgovini Modeline kreću na put u najkraćemu mogućem roku. Internetska trgovina Modeline omogućuje dostavu najkasnije u roku od 2 do 3 radnih dana od dana primitka narudžbe. Dostava na otoke može trajati i do 8 radnih dana. Tijekom praznika i vikendom rok dostave produžuje se za broj neradnih dana.

 

Preuzimanje narudžbe

  • Pošiljku na odabranoj adresi možete preuzeti osobno. Ako u vrijeme dostave niste na navedenoj adresi, GLS će vam poslati poruku s uputama o tome gdje možete preuzeti paket ili kome se možete obratiti da bismo vam ponovno dostavili paket. Vašu narudžbu možete preuzeti u trgovini - u tom slučaju možete svoju narudžbu: platiti prije preuzimanja (moguće je isključljivo plaćanje karticama ili internet bankarstvom)

 

Dostava na području cijele Hrvatske

  • Naši partneri pakete dostavljaju na adresu navedenu pri slanju narudžbe. Svojem profilu možete dodati željeni broj različitih adresa za dostavu. To znači da pri svakom naručivanju možete odabrati odgovarajuće mjesto dostave.
  • Budući da dostavna služba proizvode dostavlja tijekom radnog vremena, možete se odlučiti i za dostavu na bilo koje drugo ime ili adresu – primjerice, na radno mjesto. Ako je odabrana dostava na službenu adresu, dostavljač će paket isporučiti ovlaštenoj osobi za preuzimanje pošiljki u poduzeću.
  • Ako u trenutku dostave niste na predviđenome mjestu (poduzeće, ured, bolnica, studentski ili učenički dom itd.), dostavljač će ostaviti poruku s uputama za daljnje postupanje. Obično je dovoljno posjetiti najbliže mjesto preuzimanja, a možete ih i nazvati kako bi vam pošiljku ponovno besplatno dostavili.
  • Dostava proizvoda naručenih iz internetske trgovine Modeline (www.modeline.hr) dostupna je isključivo u Hrvatskoj.

 

Postupanje s oštećenim pošiljkama (odštete)

  • Ako nakon što vam GLS dostavi paket utvrdite da su proizvod ili fizička pošiljka oštećeni, da u pošiljci nešto nedostaje ili da su na pošiljci vidljivi znakovi otvaranja, možete pokrenuti postupak traženja odštete. Štetu je potrebno prijaviti u roku od 8 kalendarskih dana od datuma primitka paketa na elektroničku poštu [email protected]. Za prijavu štete trebat će nam i fotografije paketa, ambalaže (unutarnje i vanjske), oštećenog proizvoda i naljepnice GLS-a te opis oštećenja. S referentom se također možete dogovoriti o preuzimanju oštećenog paketa na svojoj adresi.