100 dana za povrat (od primitka pošiljke)

 

 

Povrat u trgovini

  • Preporučujemo, da web kupci artikl BESPLATNO vratite u Modeline trgovinu u roku od 100 dana.
  • Kod povrata proizvoda obavezno je priložiti račun.
  • Ako ste prilikom kupnje putem interneta odabrali plaćanje pouzećem (kupnju ste platili kurirom). Povrat novca izvršit će se pomoću obrasca na kojem morate unijeti broj računa (IBAN) na koji želite povrat.
  • Ako ste prilikom kupnje putem interneta odabrali plaćanje predračunom, povrat novca izvršit će se pomoću obrasca na kojem morate unijeti broj računa (IBAN) na koji želite povrat.
  • Ako ste prilikom online kupnje odlučili platiti karticom za plaćanje, vratit ćemo kupnju na broj kartice s kojom ste platili internetsku kupnju. Običajno povrat novca na vašu karticu može trajati 2 radna dana i više - zavisi od banke kod koje imate otvoren račun.
  • Određeni zahtjevi obrađuju se u sjedištu tvrtke. Vaš zahtjev bit će obrađen u najkraćem mogućem roku, a mi ćemo vam vratiti novac u roku od 14 dana od obrade zahtjeva.
  • Povrat novca u roku od 100 dana za kupljene proizvode dostupan je samo web kupcima.

Povrat putem pošte (samo za web kupnje)

  • Spakirajte artikle u ambalažu koja je pogodna za transport (predlažemo vam da koristite transportno pakiranje u kojem ste primili paket, jer je prilagođeno za povrat proizvoda). Originalno pakiranje proizvoda koji sadrži obuću ne smije se oštetiti ili prekriti ljepljivom trakom.
  • Šaljite artikl kojeg vračate na Modeline – WEB SHOP – Odjel za povrate, Slavonska avenija 3, 10000 Zagreb.
  • Paket pošaljite prijeko odabrane poštanske/dostavne službe.

Trošak povrata

  • Jedini trošak za potrošača u vezi s odustajanjem od ugovora jest trošak vraćanja artikla ako odabere mijenjanje putem pošte.
  • Potrošač plaća troškove vraćanja robe odabranoj dostavnoj službi koju odabere za slanje paketa na našu adresu. Troškove uvijek snosi kupac. Pošiljke s otkupninom ne prihvaćamo.

Kakav proizvod mogu vratiti

  • Potrošač trgovcu mora vratiti proizvod koji je neoštećen, nenošen, neupotrebljavan i u nepromijenjenoj količini te u originalnom pakiranju (originalnoj ambalaži). Potrošač proizvode ne smije slobodno upotrebljavati do odustajanja od ugovora. Proizvod se ne može vratiti bez neoštećene originalne ambalaže.

Na koji ćete mi način vratiti troškove vraćenog proizvoda?

  • Iznos izvršenih uplata, (samo vraćeni artikl), vraća se u najkraćem mogućem roku, a najkasnije u roku od 14 dana od dana primitka obavijesti o odustajanju od ugovora i od primitka artikla.
  •  Modeline primljene uplate vraća potrošaču na broj kartice sa kojom je bila napravljena naplata kupnje. U slučaju da ste narudžbu platili pouzećem ili predračunom kupnju vračamo na broj vašeg bankovnog računa.
  • U slučaju djelomičnog povrata (kada želite vratiti samo odabrane proizvode iz vaše narudžbe), kupcu se vraća samo iznos vraćenog proizvoda, a ne i poštarina (ako vam naplaćujemo dostavu).
  • Prilikom odustajanja od ugovora kad je bio upotrijebljen kôd za popust, ta se sredstva smatraju popustom i korisniku se vrača samo uplaćeni iznos.
  • Povrat izvršenih uplata provodi se nakon što fizički primimo sve proizvode koji su predmet povrata i pregledamo ispunjavaju li uvjete navedene u odjeljku „Kakav proizvod mogu vratiti”.

Oštećenje proizvoda pri dostavi

  • Ako vam je paket dostavio GLS i utvrdite da su artikl ili fizička pošiljka oštećeni, da u njoj nedostaje sadržaj ili da pokazuje znakove otvaranja, možete pokrenuti postupak traženja odštete. Štetu je potrebno prijaviti u roku od 8 kalendarskih dana od datuma primitka paketa na elektroničku poštu [email protected]. Prilikom prijave štete trebat ćemo i fotografije paketa, (unutarnje) ambalaže, oštećenog proizvoda i GLS naljepnice kao i opis oštećenja. S referentom se također možete dogovoriti o preuzimanju oštećenog paketa na vašoj adresi.

UPOZORENJE: AKO NEMATE ORIGINALNU AMBALAŽU, NE MOŽETE SE POZIVATI NA OŠTEĆENJA
NASTALA TIJEKOM TRANSPORTA!

  • Nastojimo vam osiguravati najbolju kvalitetu proizvoda priznatih svjetskih proizvođača po pristupačnim cijenama. Istovremeno smo svjesni da ponekad morate vratiti artikl jer vam iz određenog razloga ne odgovara. Pomoći ćemo vam riješiti poteškoće s takvim proizvodom.

Rokovi za povrat ovisi o vrsti kupaca ili o vrsti kupnje (rezervacija ili internetska kupnja)

 

Tko je web kupac?

Web kupci ste svi kupci koji kod kupnje niste imali kontakta sa proizvodom. Web kupci ste svi
kupci koji ste napravili kupnju na internetskoj trgovini i odabrali jednog od sljedećih načina
plačanja i dostave:

  • Plačanje karticom putem interneta & dostava na odabranu adresu
  • Plačanje karticom putem interneta & preuzimanje artikla u odabranoj trgovini
  •  Plačanje karticom ili gotovinom pouzećem i dostava na odabranu adresu
  • Plačanje predračunom & dostava na odabranu adresu

Web kupac ima pravo na povrat artikla u roku od 100 kalendarskih dana bez navedbe razloga
za povrat. Rok za povrat počinje 1 dan poslije izdanog računa za vašu narudžbu.